טיולי אופניים לאור ירח לקבוצות
top of page

טיולי אופניים לאור ירח לקבוצות


טיולי אופניים לאור ירח לקבוצות

איפה ניתן לטייל בארץ בלילות

טיול אופניים לקבוצות או מסלול רגלי לאור פנסי UV

העולם נראה שונה ומתנהג שונה מהיום.

בלילות הקיץ החמים דווקא כן קורים דברים. טיולי הלילה או טיולי ליל הירח- בים המלח, בתל אביב בדרך בורמה או בטיולי אופניים בהר הנגב מעל מכתש רמון, סיבה מספיק טובה לשבור את השגרה.

בכל חודש יש שפותחים גם את לוח השנה העברי,שם ניתן לראות את אמצע החודש העברי טו. יום זה הוא התאריך הטוב ביותר לטיול אופניים לאור הירח, אבל ניתן לבחור עוד כמה ימים הצמודים לאמצע החודש.

הטיול בלילה הוא כבר לא נחלתם של אוהבי הטבע בלבד.יותר ויותר קבוצות מחפשות פתרונות ואטרקציה טובה לימי הקיץ החמים והלחים.

הלילה הוא פיתרון שתמיד מרגש את החווים בחוויה לא צפויה: החושך,אור הירח, החיים בטבע בלילות, אור הזריחה, הטמפרטורה הנעימה, לא צריך למרוח קרם הגנה, קצב החיים זורם בצורה עדינה, וגם נפתחות הצ'קרות למי שאוהב רומנטיקה.

אפרופו ליל ירח, בתקופת הקיץ אלו השעות כמעט היחידות שבהן ניתן ליהנות מהטפ' הטבעית ללא עזרת מזגנים. החוויה עולה מזו של טיולי היום.

טיולי ליל הירח מתחלקים לנושאים שונים: טיולים רומנטיים, היסטוריים, וכמובן טיולי טבע, המתמקדים בחושים שלנו כמשתתפים וגם להכיר את בעלי חיים שעובדים שעות נוספות עם מבחר חושים כדי להשיג ארוחה ולא להיות ארוחה . להדליק פנס UV בשטח פתוח בחולות או במדבר, מאפשר לראות את הסביבה באור שונה. עקרבים מחזירים אור מגופם. ניתן לשלב את הפנסים המיוחדים במהלך טיול רגלי או טיול אופניים לקבוצות.

צל הדרך בכל חודש כשהירח מלא, מוציא טיולי אופניים מודרכים לאור ירח. המסלולים משתנים בהתאם לקבוצה, בהם רכיבה אתגרית למיומנים ורכיבה לכל המשפחה. פרטים: 80 שקל למשתתף. השכרת אופניים ללילה בתוספת של 60 שקל

050-5405049 או tselgo@gmail.com

פוסטים נבחרים

פוסטים אחרונים

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

bottom of page