מציאת הגוונים בצוות וחיבורם

עודכן ב: 11 יול 2023

אסטרטגיות חדשניות לבניית צוותים מוצלחים: בחינת גישות לא שגרתיות.

יש רק חמישה צבעי יסוד, אבל יש יותר מדי שילובים שלהם כדי לראות את כולם.

יש רק חמישה טעמים, אבל אפשר ליצור כל כך הרבה תערובות שאי אפשר לטעום את כולם. כמו בצבעי יסוד, ניתן לצבוע את העולם בכל צבע שעולה על דעתכם. כדי לחזק ניכנס לעולם המוזיקה שבעה תווים do-re-mi-fe-sol-la-si יוצרים קונצרט שלם.

בפיתוח צוות, צפו לגלות את הניואנסים והחוזקות של כל חבר צוות במשרד או בתחום.

הקשרים בין תרבויות, מתודולוגיות וחוויות חיים יוצרים מציאות מעבר לכל דמיון, המסוגלת לפתור כמעט כל בעיה.

הרכבת צוות יעיל המסוגל להשיג יעדים ארגוניים היא משימה מאתגרת. גישות מסורתיות לבניית צוותים מצליחים כרוכה לרוב בגיוס אנשים בעלי כישורים ומומחיות ספציפיים, אך כעת נשקלות אסטרטגיות חדשניות.

גישה לא שגרתית היא להתמקד בגיוס אנשים עם חשיבה צמיחה ולא עם חשיבה קבועה. חשיבה צמיחה מאפשרת לחברי הצוות להתמודד עם אתגרים, ללמוד מכישלונות ולהתמיד בדרך המכשולים, וכתוצאה מכך להגברת החוסן והיצירתיות.

גישה נוספת היא לשלב גיוון והכלה במאמצי בניית צוות, מכיוון שהיא מביאה מגוון רחב יותר של נקודות מבט ורעיונות. זה יכול לכלול גיוון במגדר, תרבות, גיל ורקע.

בנוסף, יצירת סביבה בטוחה מבחינה פסיכולוגית שבה חברי הצוות יכולים לדבר, לחלוק רעיונות ולאתגר את הסטטוס קוו היא קריטית לבניית צוותים מצליחים.

ניתן להשיג זאת באמצעות תקשורת יעילה, הקשבה פעילה וטיפוח תרבות של אמון וכבוד. גישות לא שגרתיות אלו הוכחו כמגבירות את ביצועי הצוות, שביעות הרצון וההצלחה הכוללת.

התנסו בגילוי נקודות החוזק של הצוות שלכם יחד במהלך סדנת אימון צוות הכוללת חשיבה ומשימות מאתגרות.

    0